dijous, 7 d’abril del 2011

fins una mica després de cap d'any

Molt bé, no? 5 mesos sense actualitzar... es mereixen una actualització jijijji! com que és bastant de temps he decidit fer-ho en 2 entrades, així que aquí va la primera en "modo resumen":

Bé, pel que recordo el Novembre va ser un mes força normal, vaja, seguint amb la línia del que ja us havia anat explicant: universitat i una miqueeeta de festa. Però va arribar el Desembre, i amb ell els examens... que em van anar super super bé :) (que ja tocava).

Al Desembre també em vaig despedir de la casa on vivia i de tots els amics i amigues que només havien vingut a passar el primer semestre. I em vaig traslladar a un pis més petit.




El millor de tot, però, va ser la visita de ma mare!
Va passar uns 20 dies per aquí visitant el país. Amb ella vam visitar Río Lagartos, Chiapas, Playa del Carmen... i una pila de restes arqueològiques impressionants. La veritat és que fa molta il·lusió que et visitin, i poder compartir en persona tot allò que has estat vivint.


Flamingos a Río Lagartos



Ruïnes de Palenque

Durant els dies que vam passar a Playa del Carmen, vam visitar el parc d'Xcaret, i vaig tenir la gran sort de poder fer un banyet amb dofins, una experiència increïble. També vam tenir temps de prendre el sol a la platja.



I finalment va arribar el dia de despedir-nos... però no per molt de temps!

El meu pla era anar a passar el cap d'any a New York amb la Laia, i després anar uns dies a Cuba amb alguns amics... però senyores i senyors, vaig enganxar els temporals de neu als EEUU i em vaig quedar sense viatge. Especifico: sense aquests viatges, perquè vaig saber que no marxava a NY quan era camí de l'aeroport de Cancún. Així que el meu destí final de vacances de Nadal va ser ni més ni menys que Molins de Rei City!



Van ser unes vacances de Nadal molt especials, vaig estar amb la família i amb els amics, i va ser com una càrrega d'energia per encarar d'una altra manera aquest segon semestre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada