dimecres, 28 de maig del 2014

Les Fabuloses Tortugues Ninja!

Dissabte passat l'Altti va fer quatre anys, i la setmana passada va passar entre fer-li una pinyata de les Tortugues Ninja i trobar un regal xulo. La pinyata la vaig fer de paper matxé i em va costar ben bé cinc dies tenir-la acabada, entre esperar que s'assequés el paper i després la pintura, però l'espera va valer la pena i el resultat va ser aquest:



Pel que fa al regal, tenia bastant clar què li volia regalar, el que no tenia tant clar era on trobar-ho... vaig estar-ho buscant per internet, però el dissabte (el ravintola päivä que vaig explicar al post anterior), vaig anar a fer un tomb pel centre de Lahti i les campanes van sonar a l'H&M! Vaig anar a fer un cop d'ull a la secció infantil i allà estava... EL VESTIT DEL "PIDERMAN"!! Una mica més i em poso a plorar de l'emoció quan ho vaig veure! No cal dir que l'Altti està més feliç que unes castanyoles amb aquest pedazo de regal :) La Sari em va explicar que aquest dissabte (la festa va ser divendres) l'Altti es va despertar molt d'hora, com de costum, i la va anar a despertar per què li cordés la cremallera de la disfressa per què ell sol no podia.


Divendres per la tarda vam fer la festa, així que el divendres pel matí vaig estar netejant la casa -altra vegada, ja que dimecres havia fet la neteja que toca- però aquest cop la Sari em va donar un cop de mà. La resta del matí i part de la tarda ho vaig passar preparant massa de pizza, en total havia de tenir a punt vuit bases per anar fent. Vaig fer quatre pizzes i en vam tenir de sobres, així que les altres quatre bases no sé on han anat a parar... amb la feinada que em van costar! La Sari va fer un pastís també de tortuga ninja:

I tots els participants de la festa ens vam pintar la banda de tortuga ninja al voltant dels ulls, ens vam convertir per una estona en les fabuloses tortugues ninja:


Com podeu endevinar, la festa era temàtica, i el Markus es va currar aquests regals per als assistents a la festa:

Plats commemoratius (de paper).
Un clauer.
La festa va tenir dues parts, en primera convocatòria van venir uns quants companys de classe de l'Altti (en total eren cinc o sis) i la Sari i el Markus els hi van fer uns quants jocs mentre jo acabava de preparar les pizzes. La segona convocatòria va ser per a la família i amics de la família, i aquí ja ens vam ajuntar una mica més de colla.

Durant la setmana em venia de gust que fos divendres per la festa, però encara tenia més ganes que fos dissabte per què aquest cap de setmana he marxat de colònies!! Des del club internacional del multi-culti van organitzar una sortida de cap de setmana al Naumi-Camp, un lloc com els de les pel·lis americanes, un tros de bosc amb unes casetes de fusta al costat del llac, per flipar! Vam arribar amb cotxe i furgoneta dissabte pel matí i ens vam instal·lar, érem gent de totes les edats i procedències, fins i tot s'hi va apuntar una família amb tres criatures, el més gran d'uns set anys i la més petita de dos, i també tenien una gosseta. En total érem uns quinze si no m'equivoco.
No teniem un horari molt definit, així que cadascú anava una mica a la seva, però totes les activitats acabaven sent conjuntes. Dissabte vam fer tir amb arc, vam anar a escalar (i jo tinc un estilàs!! Quan vaig haver posat un peu a terra -ja de baixada- no sé què vaig fer que vaig caure jo sola), vam prendre el sol al costat del llac, i alguns es van banyar, jo de mentre tocava la guitarra, vam fer salsitxes en una foguera, a la nit vam mirar la final de la Champions League i els que encara quedàvem desperts a quarts d'una de la matinada, que just s'acabava de pondre el sol, vam anar una estona a la sauna. A quarts de tres va començar a sortir el sol, i aleshores vam anar a dormir. El diumenge vam estar fent danses brasilenyes - capoeira i balls "agarraos"- (per què hi havia un noi de Brasil que ens n'ensenyava), jocs d'aigua, una mena de tennis per equips amb tovalloles i globus d'aigua, també ens va tocar recollir i netejar, i cap a les dues del migdia vam tornar cap a Lahti. La secció castellanoparlant de la comitiva ens vam passar la tarda xerrant sobre la vida i fent un mos, i jo vaig arribar a casa cap a les nou de la nit, amb les piles carregadíssimes i super contenta!

Sortida de sol a quarts de tres de la matinada. 
Vistes del llac de bon matí.
El bosc i la diana. 
La caseta de fusta on dormíem a l'esquerra i el menjador a la dreta.
La sauna al fons. 
La menda lerenda escalant. 
Vaig caure, però amb molt d'estil!
Però que molt d'estil!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada