divendres, 27 d’agost del 2010

hogar, dulce hogar?

Ja tenim casa, per fi! Un amic d'un amic, ens ha llogat la seva super casa a les 5 que voliem anar a viure juntes. És una casa de 4 habitacions i a una de les alemanyes (per sorteig) li ha tocat dormir a un estudi on han de posar un llit. La meva habitació està prou bé, té molts armaris, molta llum, i fins fa 1h tenia un matalàs molt pixat, que per sort, m'han fet cas i me l'han canviat per un de nou. El llit és de 1,90 i em surten els peus per sota, però bé, és el que hi ha!

Trobar casa ha estat tota una odissea, però bé, aquí estem! Ara han anat a comprar una piscina que situarem al jardí interior, per poder passar una mica menys de calor. Ahir, quan vam arribar, els propietaris encara no havien recollit les seves coses, i ens vam trobar algun visitant animal circulant pel terra... però ja hem comprat cucal! En principi, demà o demà passat també ens portaran la nevera, que no en tenim! Així que mica en mica anirem fent d'aquesta casa la nostra llar de 5 mesets.

Per altra banda, segueixo estant molt i molt contenta de la uni; tot i que hi ha una assignatura que se'm fa una mica pesada, les altres m'agraden molt, tant el temari com els professors. L'únic problema que hi ha és el com arribar a la uni. Aquí una de dues, o tens cotxe o algú que et porti amb cotxe, o hi ha un autobus, el "Mayabus", que està començant a agafar fama de "Mierdabus". Passa molt poques vegades, i amb 2 hores de separació entre passada i passada, així que si el perds, ja et pots oblidar de la classe...
I què m'ha passat avui?: L'he perdut dues vegades! i ja no puc arribar a l'última classe, la que m'agrada més... però bé, podré montar la piscina! jejej!

També m'he apuntat amb algunes companyes de classe a un equip de futbol algo... resulta que fan un torneig i els partits són els divendres al vespre, i no hi ha entrenaments. Si, ja podeu riure jejej! Jo ja les he avisat que no en tinc ni la més mínima idea de com funciona. No em sé les normes, i no sé ni xutar la pilota, però diuen que és igual... ja ho veurem això! jejejej!

Encara no m'he pogut anar a comprar una càmera de fotos, però espero tenir-ne aviat per a poder-vos ensenyar fotos de la casa on visc.

Per cert, ja he patit la primera tirada de canya, ja us ho explicaré!

apalins!! me'n vaig a montar la piscina!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada